Webinaret gir deltakerne en oppdatering i hva som er nytt og endret i relevante regelverk ift årsoppgjør for 2025. Vi jobber med å lage et program, og mer informasjon vil bli tilgjengelig snart.
Målgruppe
Kurset henvender seg til regnskaps- og økonomiansvarlige, regnskapsmedarbeidere og revisorer for bankene.
Praktisk informasjon
Dato
|
3. - 4. desember 2025
|
Tid
|
Fra kl. 09.00 til kl. 12.00 begge dager
|
Sted
|
På egen PC - hjemme, eller på jobb
|
Kursavgift
|
Kr 4 800,-
|
Påmeldingsfrist
|
25. november 2025
|
Meld på
Program
Vi jobber med å lage et program, og mer informasjon vil bli tilgjengelig snart.
Meld på
Foredragsholdere
- Magne Sem, Direktør, Risk Advisory Services, PwC
- Sissel Krossøy, Fagdirektør, Bankenes Sikringsfond
- m.fl.
Meld på
Gjennomføring
På webinardagen vil du motta en link til e-postadressen som du har registrert deg med. Kursrommet åpnes kl. 08.30, begge dagene, hvis du ønsker å teste at lyd og bilde fungerer som det skal.
Du får mulighet til å stille spørsmål skriftlig i en chattefunksjon i «møterommet» underveis i webinaret, og alle som er i «klasserommet» vil se spørsmålene. Alle deltakerne er mutet, vi kan ikke se og høre dere.
Praktisk informasjon
Står det – Creating your session når du klikker på knappen "Bli med" er det på grunn av en brannmur. Logg deg da på via bankens gjestenett.
Logger du deg normalt inn via Citrix, gjør følgende: Koble deg opp via gjestenettet i banken – du er da utenfor Citrix (ved stasjonær pc - dra ut nettverkskabelen av pc’en, og gå inn som gjest i nettverket). Du vil da ved å klikke på knappen "Bli med" komme rett inn i webinaret.
Viktig med et godt internett - og en nettleser som ligger utenfor bankinterne pålogginger, f.eks. Citrix. Vi anbefaler at nettleseren Internett Explorer ikke brukes, da de fleste verktøy ikke lenger støttes av denne nettleseren, bruk gjerne nettleseren Chrome.
Bekreftet påmelding blir sendt ut ca. 1 uke før kursstart.
Meld på
Påmeldingsregler
Påmeldingsreglene vil variere i året 2025 for de forskjellige arrangementene. Når det ikke er mulig å gjennomføre kurs og konferanser vil arrangementer kunne bli flyttet til en ny dato, eller satt opp som webinar, alternativt kansellert.
- Påmeldingen er bindende.
- Blir du forhindret fra å møte er avbestillingsfristen 2 uker før oppstart av arrangementet.
- Dersom kursarrangør blir belastet for avmeldte deltakere av hotellet, blir belastningen videresendt til arbeidsgiver.
- Hvis du blir forhindret fra å møte, er det fullt mulig å la en kollega overta plassen din.
- Ved sykdom gjelder reglene overfor.
- Lenken til digitale webinarer er personlig og skal ikke videresendes, eller deles.
Meld på