Generasjonsskifte i familiebedrifter

Webinar
Dato: ny dato kommer
fra kl. 09.00
Påmeldingsfrist:

 

 

Målgruppe


Bankenes rådgivere/medarbeidere innenfor BM området.

 

Praktisk informasjon 

Dato

ny dato kommer

Tid

fra kl. 09.00

Sted

På egen PC - hjemme, eller på jobb

Kursavgift

Kr 2 200,-

Påmeldingsfrist

 

 


Meld på 

Om kurset / Program

Program under utarbeidelse

 

Meld på  

Gjennomføring


Webinaret gjennomføres 10. mai  fra kl. 09.00.

På webinardagen vil du motta en link til e-postadressen som du har registrert deg med. Vi anbefaler at du logger deg på minst 10 minutter før oppstart for å sikre deg at lyd og bilde fungerer. Kursplattformen er åpen fra kl. 08.30.

NB! Står det – Creating your session når du klikker på «knappen» Bli med er det pga en brannmur.  Logg deg da på utenfor bankens nett, f.eks. bankens Gjestenett hvis du sitter i banken, mobilnett, eller ditt private nett på hjemmekontoret.

Bekreftet påmelding blir sendt ca. 1 uke før kursstart.


Meld på    

Foredragsholdere
  • Line Juuhl, advokat MNA og assosiert partner hos Brækhus Advokatfirma AS

    Line har erfaring innenfor arveplanlegging og arveoppgjør. I dette arbeidet inngår utarbeidelse av samboerkontrakter, ektepakter, testamenter, fremtidsfullmakter og gjennomføring av arveskifter.  Juuhl har også lang erfaring innenfor internasjonale arvesaker, og herunder har hun særlig kompetanse med gjennomføring av arveskifter og rådgivning i saker tilknyttet Norge-Spania.

    Hun har vært foredragsholder for Jus og holder jevnlig eksterne kurs.


  • Jacob Winderen Linegaard, advokat og assosiert partner hos Brækhus Advokatfirma AS

    Jacob er spesialist innen bedriftsoverføringer, generasjonsskifter, arv og skifte, og økonomisk familierett. Han har bred prosedyreerfaring innen arv og generasjonsskifte, spesielt verdsettelse av selskaper og eiendommer i forbindelse med gjennomføring av et skifte.

 

Meld på 

 

Påmeldingsregler

Påmeldingsreglene vil variere i året 2022 for de forskjellige arrangementene grunnet Covid-19. Når det ikke er mulig å gjennomføre kurs, konferanser grunnet Covid-19 vil arrangementer kunne bli flyttet til en ny dato, eller satt opp som webinar alternativt kansellert. Spama følger nøye med på utviklingen, og vil vurdere situasjonen og flytting av arrangementer fortløpende.

  1. Påmeldingen er bindende.
  2. Blir du forhindret fra å møte er avbestilingsfristen 2 uker før oppstart av 
    arrangementet, gitt forsvarlig gjennomføring iht Covid-19 reglene
  3. Dersom kursarrangør blir belastet for avmeldte deltakere av hotellet, blir belastningen videresendt til arbeidsgiver.
  4. Hvis du blir forhindret fra å møte, er det fullt mulig å la en kollega overta plassen din.
  5. Ved sykdom gjelder reglene overfor.

 

Meld på 

 

Bekreftet påmelding blir sendt ca. 1 uker før webinarstart.