Målgruppe
Bankenes rådgivere/medarbeidere innenfor BM området.
Praktisk informasjon
Dato
|
ny dato kommer
|
Tid
|
fra kl. 09.00
|
Sted
|
På egen PC - hjemme, eller på jobb
|
Kursavgift
|
Kr 2 200,-
|
Påmeldingsfrist
|
|
Meld på
Om kurset / Program
Program under utarbeidelse
Meld på
Gjennomføring
Webinaret gjennomføres 10. mai fra kl. 09.00.
På webinardagen vil du motta en link til e-postadressen som du har registrert deg med. Vi anbefaler at du logger deg på minst 10 minutter før oppstart for å sikre deg at lyd og bilde fungerer. Kursplattformen er åpen fra kl. 08.30.
NB! Står det – Creating your session når du klikker på «knappen» Bli med er det pga en brannmur. Logg deg da på utenfor bankens nett, f.eks. bankens Gjestenett hvis du sitter i banken, mobilnett, eller ditt private nett på hjemmekontoret.
Bekreftet påmelding blir sendt ca. 1 uke før kursstart.
Meld på
Foredragsholdere
- Line Juuhl, advokat MNA og assosiert partner hos Brækhus Advokatfirma AS
Line har erfaring innenfor arveplanlegging og arveoppgjør. I dette arbeidet inngår utarbeidelse av samboerkontrakter, ektepakter, testamenter, fremtidsfullmakter og gjennomføring av arveskifter. Juuhl har også lang erfaring innenfor internasjonale arvesaker, og herunder har hun særlig kompetanse med gjennomføring av arveskifter og rådgivning i saker tilknyttet Norge-Spania.
Hun har vært foredragsholder for Jus og holder jevnlig eksterne kurs.
- Jacob Winderen Linegaard, advokat og assosiert partner hos Brækhus Advokatfirma AS
Jacob er spesialist innen bedriftsoverføringer, generasjonsskifter, arv og skifte, og økonomisk familierett. Han har bred prosedyreerfaring innen arv og generasjonsskifte, spesielt verdsettelse av selskaper og eiendommer i forbindelse med gjennomføring av et skifte.
Meld på
Påmeldingsregler
Påmeldingsreglene vil variere i året 2022 for de forskjellige arrangementene grunnet Covid-19. Når det ikke er mulig å gjennomføre kurs, konferanser grunnet Covid-19 vil arrangementer kunne bli flyttet til en ny dato, eller satt opp som webinar alternativt kansellert. Spama følger nøye med på utviklingen, og vil vurdere situasjonen og flytting av arrangementer fortløpende.
- Påmeldingen er bindende.
- Blir du forhindret fra å møte er avbestilingsfristen 2 uker før oppstart av
arrangementet, gitt forsvarlig gjennomføring iht Covid-19 reglene
- Dersom kursarrangør blir belastet for avmeldte deltakere av hotellet, blir belastningen videresendt til arbeidsgiver.
- Hvis du blir forhindret fra å møte, er det fullt mulig å la en kollega overta plassen din.
- Ved sykdom gjelder reglene overfor.
Meld på
Bekreftet påmelding blir sendt ca. 1 uker før webinarstart.