Bedre Årsoppgjør 2022

Webinar
Dato: 6. - 7. desember 2022
kl. 09.00  til kl. 12.00 begge dager
Påmeldingsfrist: 1. desember


Endringer og tilpassinger ifm årsoppgjøret 2022 - mer informasjon kommer

Webinaret målsettingen er å gi deltakerne en oppdatering i hva som er nytt og endret i relevante regelverk ift årsoppgjør for 2022.

 

Målgruppe

Kurset henvender seg til regnskaps- og økonomiansvarlige, regnskapsmedarbeidere og revisorer for bankene.

 

Praktisk informasjon 

Dato

6. - 7. desember 2022

Tid

fra kl. 09.00 til kl. 12.00 begge dager

Sted

På egen PC - hjemme, eller på jobb.

Kursavgift

Kr 3.400,-

Påmeldingsfrist

1. desember 2022

 

 

Meld på 

 

Program 

Programmet er under utarbeidelse
Utfyllende informasjon med detaljert program kommer i løpet av høsten, men sett av tidspunktet allerede nå!

Meld på

 

Foredragsholdere

Sissel Krossøy, Fagdirektør, Bankenes Sikringsfond
Magne Sem, Partner, PwC



 Meld på 

Gjennomføring

Webinaret gjennomføres over 2 dager.

På webinardagen vil du motta en link til e-postadressen som du har registrert deg med. Lenken kobler deg opp i klasserommet, som er en plattform for webinarer. Det er viktig at du har et godt internett, og at du bruker nettleseren Chrome. Sjekk også med IT-ansvarlig i banken om det er satt opp brannmurer i banken som gjør at du må koble deg opp via Mobilnett.

Vi anbefaler at du logger deg på minst 10 minutter før oppstart for å sikre deg at du kommer inn i "klasserommet". Klasserommet åpnes opp 1 time før webinaret starter så du har mulighet for å teste lyd, bilde og nett.

Bekreftet påmelding blir sendt ca. 1 uker før kursstart.

Meld på 

Påmeldingsregler

Påmeldingsreglene vil variere i året 2022 for de forskjellige arrangementene grunnet Covid-19. Når det ikke er mulig å gjennomføre kurs, konferanser grunnet Covid-19 vil arrangementer kunne bli flyttet til en ny dato, eller satt opp som webinar alternativt kansellert. Spama følger nøye med på utviklingen, og vil vurdere situasjonen og flytting av arrangementer fortløpende.

  1. Påmeldingen er bindende.
  2. Blir du forhindret fra å møte er avbestilingsfristen 2 uker før oppstart av 
    arrangementet.
  3. Dersom kursarrangør blir belastet for avmeldte deltakere av hotellet, blir belastningen videresendt til arbeidsgiver.
  4. Hvis du blir forhindret fra å møte, er det fullt mulig å la en kollega overta plassen din.
  5. Ved sykdom gjelder reglene overfor.
  6. Lenken til digitale webinarer er personlig og skal ikke videresendes eller deles.

 

Meld på