Sårbare kunder og banken

Webinarserie
Dato: 7. november 2024 
Tid: fra kl. 09.00
Påmeldingsfrist: 25. oktober

- kommunikasjon: hvordan kan banken snakke med kunder om betalingsproblemer?

I det siste webinaret i serien Sårbare kunder er temaet kommunikasjon, hvordan kan banken snakke med kunder om betalingsproblemer? Webinaret varer i 60 - 90 minutter, og arrangeres 7. november. Mer informasjon kommer.

Man kan velge å delta på enkelt webinarer, eller på alle 3.

Temaene i webinarserien er:

  1. Sårbare kunder, hvordan gjøre produkter og tjenester tilgjengelig for alle
    Webinar 11. september - meld deg på
  2. Håndtering av kunder med betalingsproblemer
    Webinar 24. oktober - meld deg på
  3. Kommunikasjon, hvordan snakke med kunder om betalingsproblemer?
    Webinar 7. november - meld deg på

Alle webinarene ovenfor - meld deg på


Målgruppe
Bankenes rådgivere/medarbeidere som arbeider med kundedialog.

 

Praktisk informasjon 

Dato

7. november 2024

Tid

Fra kl. 09.00
(varer fra 60 - 90 minutter)

Sted

På egen PC - hjemme, eller på jobb

Kursavgift
pr. deltaker

kr 2 800,- pr. webinar 
- for alle 3 webinarene kr 7.500,-

Påmeldingsfrist

25. oktober

 


Meld på 

Program


Programmet til webinaret den 7. november publiseres primo september.


Temaene i webinarserien er:

  1. Sårbare kunder, hvordan gjøre produkter og tjenester tilgjengelig for alle
    Webinar 11. september - meld deg på
  2. Håndtering av kunder med betalingsproblemer
    Webinar 24. oktober - meld deg på
  3. Kommunikasjon, hvordan snakke med kunder om betalingsproblemer?
    Webinar 7. november - meld deg på

Alle webinarene ovenfor - meld deg på 


Gjennomføring

Webinaret gjennomføres fra kl. 09.00 den 7. november 2024.

På webinardagen vil du motta en link til e-postadressen som du har registrert deg med. Vi anbefaler at du logger deg på minst 10 minutter før oppstart for å sikre deg at lyd og bilde fungerer. Kursplattformen er åpen fra kl. 08.30.

Du får mulighet til å stille spørsmål skriftlig i en chattefunksjon i «møterommet» underveis i webinaret, og alle som er i «klasserommet» vil se spørsmålene. Alle deltakerne er mutet, vi kan ikke se og høre dere.

NB! Står det – Creating your session når du klikker på «knappen» Bli med er det pga en brannmur.  Logg deg da på utenfor bankens nett, f.eks. bankens Gjestenett hvis du sitter i banken, mobilnett, eller ditt private nett på hjemmekontoret.

Bekreftet påmelding blir sendt ut ca. 1 uke før kursstart.


Meld på    

Foredragsholdere

Foreleserne i denne webinarserien er:

Endre Jo Reite, direktør personmarked, BN Bank
Endre er utdannet sivilingeniør fra NTH, og har en doktorgrad i industriell økonomi fra NTNU og mange års erfaring fra bank / finans. Etter 20 år i arbeidslivet vendte han tilbake til skolebenken og tok en doktorgrad i økonomi på NTNU. Doktorgraden handler om samspillet mellom banker, kundene og reguleringen av bank og finansnæring. Han så på hvordan forbrukerne forholder seg til bank samt bankbruk, og hvordan de refinansierer lånene sine, bygger opp gjeld og bruker ulike kredittkilder. Slik som boliglån og forbrukslån, og hvordan de refinansierer dem i hverandre, og ikke minst, var han opptatt av hvordan forbrukerne bruker produktene til bankene.

Diana Peters, er leder for marked og samfunnsansvar i Bank2 og Bluestep Bank
Bank2 har lang erfaring med refinansiering og hjelp folk ut av økonomiske problemer. Diana har jobbet innenfor bank og finans i 15 år og har blant annet deltatt på studietur til London med OsloMet for å besøke banker, finansinstitusjoner og veldedige organisasjoner som jobber aktivt med håndtering av sårbare kunder. Hun har også gjennomført en sertifisering gjennom Vulnerability Academy i regi av UK Finance og Money Advice Trust. 

Meld på 

 

Påmeldingsregler

Påmeldingsreglene vil variere i året 2024 for de forskjellige arrangementene. Når det ikke er mulig å gjennomføre kurs og konferanser vil arrangementer kunne bli flyttet til en ny dato, eller satt opp som webinar, alternativt kansellert.

  1. Påmeldingen er bindende.
  2. Blir du forhindret fra å møte er avbestillingsfristen 2 uker før oppstart av arrangementet.
  3. Dersom kursarrangør blir belastet for avmeldte deltakere av hotellet, blir belastningen videresendt til arbeidsgiver.
  4. Hvis du blir forhindret fra å møte, er det fullt mulig å la en kollega overta plassen din.
  5. Ved sykdom gjelder reglene overfor.
  6. Lenken til digitale webinarer er personlig og skal ikke videresendes, eller deles.

 

Meld på 

 

Bekreftet påmelding blir sendt ut ca. 1 uke før webinarstart.